EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Thursday, August 25, 2011

knapa orang wat saya camni??

salam semua!!!
sihat????
puasa x???
ummm mood saya tuk mnaip blog rini xbrape nak baik~~
knape????
ummm....hati saya sakit.....
knapa orang tuh wat saya camni....
xde fikir ke perasaan saya......
prngai sombong dia xabis2.....
pe salah saya......
saya xde hutang....xde wat jahat pom kat dia.....
tapi knape layan saya cmtu......
kalu saya daa xpergi nnti sebaliknya lak orang kata kat saya.....
nnti y sombong n jahat tuh saya y dapat.......
huh....
xfaham laa saya ngn dia.......
xpernah nak lama baik ngn saya.....
entah apa masalah pom saya xtahu.....
saya xkisah kalau xnak cakap ngn saya....
xnak tegur pom ngn saya....
coz dosa untuk p'buatan tuh bukan saya y dapat........
ala mklumlaa kan??
saya xberharta.......
sekarang daa jadi anak yatim laa kan???
sape nak layan kan???buat camn n pe2 pom mesti xkisah kan????
mesti awak fikir camtu kan????
tapi awak.....awak de tahu ke hati saya bila awak wat camtu??
saya mmg xnak gaduh ngn awak...tpi klakuan awak kat saya buat saya benci kat awak.....
saya mmg xnak de perasaan gtu!!tapi nak wat camne??hati saya mmg sakit....
bila awak ade mood awak ok ngn saya...bila awak xde mood saya ni daa mcam musuh awak....
saya xsuke camni!!!
daaaa....saya xkan g stu ag.......
cukup tuk semlam......saya bukan boneka wak....
saya ada hati de perasaan....hati saya jgk boleh mnngis.....
saya daa xnak cakap ape2 daa ngn awak agi.....
saya tahu dalam ramai2 saya y low sekali....
tula nk wat camne2 kan saya awak xfikir kan???
xpe wak ALLAH maha melihat.....
maha mgthui..........................
selama ni pe orang nak buat kat saya....
pe orang nak kate saya buat xtahu jew....
patut laa xkisah kan kalian nak wat ape2 kat saya kan???
tapi maaf....saya bukan cm dulu ag...
sekarang saya daa kuat......
kalu k'lakuan awak cmni ngn saya...
maaf...
saya benci awak tuk selmanya tu jew saya leh cakap.....
saya harap phni awak xkan muncul lam idop saya lagi....
saya nk buang awak jauh2.......

p/s:myfiance sumber kkuatan saya....insyaALLAH syg....sebb awak saya akan sabar...tapi sabar saya ade batas nya!!!!saya sayang awak.....tapi saya xleh trime keadaan gini...saya harap awak faham perasaan saya....tu je saya mohon.....:(

No comments:

Post a Comment