EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Saturday, August 6, 2011

RAMADHAN...:)

ASSALAMUALAIKUM Semue!!!!




hari nie daa 7 ogos...daa masuk hari ke-7 kita berpuasa...alhamdullilah n syukur ke hadrat ilahi masih bagi ku ruang untuk menikmati ramadhan tahun ni....tuk umat islam d semua pelusuk dunia selamat berpuasa yer??n selamat m"raikan aidilfitri y xlame lagi akan menjelma...huahuahua..bckap sal aidilfitri mood aku tuk beraya makin xde!!!tahun ni mybe aku akan beraya tanpe tunang tersayang....cz mungkin beliau akan mjlankan tugas jauh nun d  lautan...tapi xpela....mncri rezeki tuk kami mbina masjid xlame lagi....hehehhee..:)....ummm....bulan puase ni baru plan dalam  kepala aku nak ress kan dri cukup2 tpiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii terpakse lakkk  membantu bonda meniaga...hehehe...tpi aku suker!!leh jugak tambah2 duit poket aku y makin ari makin tipis....huhuhu.....


tahun ni prepare tuk raye xde laa hebat cam tahun2 lepas....hehehe...cz semua tuh akan dpbarui masa majlis wedding ku nnti,,,,korang nak tahu time semua orng siap2 persiapan  nak rayer korng nak tahu aku buat persiapan ape???aku xde laa beraya sakan tahun ni...cz aku bz untuk persiapan wedding n bikin hntran....nasib laa aku dbntu oleh my sis tersayang.....hehehe....:)




ramadhan tahun ni terasa sikit bahgia,.,cz aku de family baru...opsss jangan salah faham yer??bukan family mentua....tu daa mmg family sah sejak azali lagi..hehe...tpi aku de dapat family angkat..diaorang baik sangat2...syukur allah swt temukan aku ngn family ni....mungkin hadiah ramadhan aku driNYA tahun ni...hehhee.....




k.laaa korang daa sampai time aku nak sahur!!!!!huhuhuhu...daa one week pose baru 2kali termasuk malam ni aku bangun sahur tau??hehehhee...kmalasan tuk aku mbuka mata amat2 ketrlaluan..akibat nya perut ku sendiri y mnanggung kelaparan...hehehehe..k.last selamat berpuasa selamat b'sahur,slmat b'buka n last selamat m'yambut aidilfitri....hehehehhehehheehe...



No comments:

Post a Comment