EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Friday, September 2, 2011

bacaan yasin lagi buat arwah abah...:(

salam semua!!!
hari nie daa adilfitri yang ke4.....
bmkne daa 4hari daa berlalu aidilfitri y mulia.
tuhan jer tahu perasaan saya.....
tuhan jer tahu ape yang saya rasa....
kalian ingat saya gembira ker lalui ramdhan n syawal hari ni....
walaupun de tunang tersayang dsisi....
xsame ngn beraya tanpa ayahnda dsisi......
yaallah...
korang nak tahu x.....
rini mak  kawan saya jugak dsambut ilahi....
d aidilfitri yang ke4....
yaallah...
lagi hebat dugaan yang dia rasa....
same2 kita sedekah al-fatihah kat arwah mak kawan saya jugak erk??
mak dia baik....xpernah saya makan hati pom dengan mak ape2 kate2 mak dia....
yaallah....
malam ni mak saya de adekan mjlis kat rumah...
majlis bacaan yasin tuk arwah abah....
rini daa genap arwah abah tgglkan kami 2mggu lamanya....
sunyi sepi hidup saya dan keluarga......
k.la korang saya nak mulakan bacaan yasin ni....
sama2 kita doakan mjlis kat rumah saya dberkati n drahmti ALLAH SWT HENDAKNYA,,,,
INSYAALLAH...
AMIN,,,,,,,

No comments:

Post a Comment