EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Wednesday, August 24, 2011

bacaan yasin.....

salam semua muslimin n muslimat y dramhti ALLAH.....
hari ni buat umat islam sedunia kita mjalankan ibadah puasa y ke25 kan???
so daa xlame kita nak mymabut aidilfitri~~~~
korang semua mesti happy kan???
buat baju baru.....beli ape2 pom serba baru.....
beli perabot baru n mesti makan besar kan????
tapi saya....................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
saya xsambut cam kalian xsambut macam2 tahun2 lepas....
tapi saya b'syukur lagi still boleh raya.....:)




sebenar nak citer rini rumah saya de buat majlis bacaan yasin....
untuk arwah abah...tokwan tokki sebelah mak n abah n untuk arwah abang saya y palin saya saya rapat TENGKU MOHD NAZARUDDIN.....daa lame daa abang saya sambut seruan ilahi tapi dia still kuat dalam aty saya....:)


ummm..sebenrnya saya nak citer sal title kat atas tuh!!!tadi masa majlis bacaan yasin kat rumah ustazah de cakap orang y mnngal di bulan ramdhan y mulia ni daa lepas seksa kubur.....
tapi............................................
bila daa takbir raya bgema dia orang akan mnngis untuk mhrungi seksaan lagi(bagi manusia2 y banyk mlakukan dosa)......
yaALLAH...
mudah2an arwah abah saya terlepas dari seksaan kubur.....insyaALLAH....AMIN...
n rasa sejuk makin sejuk laa umah bila bacaan yasin bgema tadi...




mmg laa untuk majlis rini mmg xramai muslimat2 n kawn2 mak saya y datngcz ni kan bulan puasa..lagipun sekarng kan lak daa dekat nak rayer...so yang ade tadi adelah dalam 20orang...huhu..pe2 pom saya bterma kasih kat semua!!!!:)




opppss lupa lak nak shre ngn kalian tadi de ustazah bagitahu....entah laa kalau korang daa tahu xpew tapi ni just sekadar pringatn jugak tuk diri saya....ustazah cakap perempuan y mlhirkan bayi dan jika bayi itu tidak dberikan mbesar dengan susu ibu..maka siibu kan dseksa juga d hari kiamat cz susu itu adalah hak anak!!!!huh..dasyat kan???rase takut laa pulak....


n korang nak tahu x??kalau korang suka mpsendakan manusia2 y daa berubah ke jalan kebaikan tapi korang masih kutuk2 manusia tuh daa terbuka luas oke pintu neraka buat kalian!!!!tambah2 lak bulan mulia cam sekarang ni....so 5 hari ag kita ddlam bulan ramdhan ni sama2 laa kita lakukan amal ibadah n amalan kebaikan yer???mudah2an semua nya dterima ALLAH SWT...INSYAALLAH...


hehehehe....maaf jika anda buhsan mbace celoteh saya...cz saya tulis ape y saya suker!!!!k sahabat2...nnti free saya nk share ngan korang kuih2 saya y siap dproses...tggu nyer???thanks singgah sini...mmmmuaaahhhh,,,,sayang korang..:)..salam

No comments:

Post a Comment