EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Wednesday, March 14, 2012

new life....:)

memulakan kehidupan baru tak semudah yang aku sangkakan!!!!penat lelah sakit n perit aku lalui,,,entah sampai aku meneruskan kehidupan sebegini..tPI hakikatnya aku rasa jugak laaa kebahgiaan sedikit dapat teman2 baru...bnyk citer ape yang tjadi dalam hidup aku semenjak ni aku xsempat share ngn korang...sekrg aku ssgt bz!!!aku sekarang daaa kije balik n daa xmgnap umah aku...so mase ni laa aku nak blajar bdikari...n INGAT kjadiaan yang mnimpa hidup aku itu ade laa satu pengajaran yang amat2 perlu aku simpan sampai bile2....nnti ad mase aku share ngn korang yer...skrg aku xsempat nak mnaip d luahan hati aku nih n skrang pun aku pinjam jap lappy mmber baru aku..cina taw!!tapi allhamdullilah mmeluk islam...:)...ahchai name dia..nnti aku smbungkan story mory lagi d entry y lain yer??k semua..niteeee...mmmmuuuaaahhh,...koramg sntiasa ade dekat dhati aku..:)

No comments:

Post a Comment