EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Sunday, April 29, 2012

salam semua...
dah hampir 2 bulan saya xbukak blog nih...
kerana diriku terlampau bz..sekarng daa kene bawak haluan idup sendri..
sekarang daa kene blajar nak makan minum,bayar sewa n pakaian sendri..
daa memang dkatakan 100% aku betul2 daa bdikari...
dtambah pulak apew yang terjadi dalm hidup alu sekrg..dan ssgt berat aku kene lalui so
sekarang mase aku lebih bnyak dengan kerja daa x macm dulu bnyak dhabskan dengan poya2 n lepak tak tentu arah...sekarang pun aku ramai gak mdapat mmber2 baru...
daa hanya separuh saja yang dapat betul2 aku jadikan kawan n separuhnya sahabat...aku sekarang betul2 pcya dengan kata2 "idup kita sekjap d atas dan sekejap dbawah"so pepatah tu betul2 mmg kene kat aku...dulu mase aku datas selalu tak fikir kesusahan mcm ni akan aku hadapi...tapi sekarng bila daa jatuh aku baru tersa betul amat susah aku nak tempuh...
syukur aku masih dtolong oleh allah mndapat kerja dan orang sekeliling aku yang baik2 walau tak semua...aku bahagia dengan hidup sekarang...
semua ni mgajar aku untuk hargai waktu2 senang dan beringat susah itu bila2 masa akan tiba...so
sekarang aku dapat lagi satu mak dan banyak family2 baru..
kat tempat kerja pun alhamdullilah walaupun selama ni kehidupan kerja ni xpernah nak terlintas d fikirn aku....tapi syukur aku selesa ngn kehidupan ni...
aku pun tak tahu ape aku taip n melalop enth ape2,.sape  bace n tak suke tu kau punya pasal laa ngokk...k daa nak mgrib aku nak cabut dulu...salam semua..luv u

No comments:

Post a Comment