EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Wednesday, December 28, 2011

Lumrah kehidupan!!
Sekejap kita d'atas skjap kita d'bawah..
Namun ingt jgan pernah kita mgeluh dgan ujian dariNYA..
Alhamdullilah..walaupun tggal sehari jer lagi..
Kita akan mlgkah mmsukki ke 2012...aku bsyukur ak masih lagi dberi
Nafas dari ilahi tuk mneruskan n mrsai..tahun ni insyaAllah..
Jika rezki daa cukup aku akan mlgkah ke dunia halal pcintaan antra aku dan incik tunang..
Semoga ape yang aku impikan mnjadi knyataan..dan sm0ga Allah SWT sntiasa mdngar d0a aku..
Bnyak y pahit dan manis aku lalui spnjang 2011 ni..bnyak mnde y sempat tcapai..dan ade gak y xtcapai
Dek masa y tdak mnentukan aku..ape2 p0m y mnisnya y kkal dhati ini aku mjdi tunang kpd incik m0hd najib..
Dan yg pahit nya ak khilangan ayahnda tcinta..
K,kgkwan mahu s0lat subuh dulu..:)mmmuuuaaahhhh..luv u all..

No comments:

Post a Comment