EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Saturday, November 26, 2011

Selamat pagi dunia..
Syukur alhamdullilah sekrang aku masih diberi peluang olehNYa
Untuk bisa bnafas lagi d bumi ini..
So smpena hari ini!!!!
1 muharram 1433hijrah..
Tahun baru untuk umat islam pasti kite akan
Mnnamkan azam kan??
Atau mybe azam tahun lepas blum ttnai lagi..
Syukur..insyaallah azam aku smpna thun baru ni aku
Nak simpan duet btol2 daa kali ni..xnak daa mbazir
Situ sini..hehe..sbb insyaallah tahun ni aku daa nak
Kawen!!lalallala...so untuk smue nyer bjlan ngn lncr
Wang mesti mahu manyakkk lor!!!!kahkahkah..
Tpi xpe kate my hubby"kitew kumpul same2 ye syang"...")
Hahahahhaha....tahun ni gak thun pbukaan baru aku mmulakan liku2
Khidpan tnpa ayahnda dcc..tharu bila ingt tahun ni insyaallah
Aku daa nk bina masjid ingt2 smpat laa dia
Mdngr lafz nikah dr bakal suamiku..tpi nk
Wat cmne kan??Allah lebih mynyngi ayahnda aku..
Ummm..mak aku lak skrg sakit2 laa jgok..
Aku bdoa ari2 kat Allah smga mmjngkan usia ibuku.
Skurgnya walau hanya ibu y dpt mlihat pnikahan aku..
Aku daa amat2 bsyukur..niat aku biarlah org tuaku
Myksikan ijab dan qabul ku..tp daa ayahnda djmput dulu..
Aku mmhon pada ilahi br laa ibuku sempt mlihtku kan??mklumlaa aku
Ank bongsu!!of cz aku buntu mereka y aku syg dcc kn smpena
Hari terindah dalam idop aku..ummmm..k,laa aku sajew jer mupdate blog
Aku nih cz daa lame aku xjnguk jngah kat sini..skrg hutang
Kpda allah daa aku settle kan..so skrg aku nak smbung tido jap jer lagi
K???daaaaa semuanya...mmmmmmuuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment