EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Tuesday, January 4, 2011

thun baru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum semue!!!!!!!hello3 all..........
arini daa1 januari....daa masuk tahun baru,,sebelum tuh happy new year semua,,
ni baru free n ade mase tuk sy update kan blog sy!!!so mlm ni sye nk update kan azam baru sye smpena thun baru...tahun lpas azam sya nak kuruskan badan...tpi no no no no....kesampaian tu xsampai ke tahap y terbaik y aku idam kan....tpi tahun ni walau usha harus sampai berkorban xmakn kfc lgi,no mcd lagi,no burger king lagi,no pizza lago,no ape2 n sewktu dengan nyer aku rela...aku akan tempuh hgge ke hjung nyer,,,,hahahahaha(daa mcm daa nk g perang pulakkkkk kan???)oklah azam thun 2010 aku lupekan segala2 pasal tahun lepas cume y baik tuk  jdikan kenangan dan kenangn pahit y kite hadpi thun lepas kite telan dan jadikan pgajaran tuk aku perbaiki d thun ini....

2011 welcome to my life!!!!
ok,,,kite masuk ke thun 2011....ok hajat aku tuk tahun ni first skali xnak bzirkan wang aku lagi!!daa xmo main2 same wang ag cam thun lepas dan sebelum2 nyer!!!cz thun ni lau sempat aku daa nk tunang...daa nk jadi fiance org!!!hehehehe...tu y xsabo nop mnunggu thun ni..mdh2an
thun ini mberi ,rahmat,dan dberi keberkatan dripada ALLAH....n thun ni jugk saye daa xmo buat maslah cam dulu2 lgi.....n xnak besarkan tubuh ni lagi,,,daa nk jadi macm genduttt suda!!kahkahkah...kawn2 tlong laa doakan juga nyer buat saya!!n thun ni jugak tujk permulaan y bau ini saye nk kurgkan diri jalan2 lagi,,,,,uhukhukhukhuk.....n yang pasti azam thun baru ni daa xmo lakukan kjahatan..xmo buat kesusahn....kesilapan tu xleh nk janji laa...cz manusia mmg xlepas dri mlakukan ksilapnn kan...n y psti berubah lebih baik dri 2010..kan2??
oklah daa ape aku mlalop....mate daa ngatukk....tbuh daa letih...sooo....mase untuuukkk sleeppp.....
n ni jgak azam thun baru xmo tido lewt2 lagi..kahkahakah..mmmuaaahh olsss....samekommmm

No comments:

Post a Comment