EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Thursday, January 6, 2011

merisik..

assalamualaikum semue!!!
tuk ari ni xbnyak nak shre certe....cume saat ni aku baru pulang dri my future mum punye home..
tdi petang future sis ksyngan aku ade col........cakap kreta abah(bkl my future daddy) xdapat nk start dekat kompleks beli belah mesramall...pahtu aku dengan automatik nyer bangkit dri katil otwy g sana...
tpi xsempat pom sampai sane my sis tdi call blik...ckap kereta daa okehh!!!so aku pom otwy balik semula ke rumah....smpai jer kat rumah future mum call lagi...suh datang umah...adussshhhh...aku pom ngn selamba masuk toilet balik....mse nk g kt daddy tdi aku daa mndi...tpi bile mums call suh dtg umah aku mandi lagi sekali...rase xsedap lak cz terkena air ujan...hehehehe...mklum laa umah aku skarng dlanda bnjir...ksian aku!!!nasib laaa my hubby xde kat darat lau de sni xdating mne laa aku...hehehehehe...ok,berbalik pade cite asal...sesudah jew mndi aku pom dengan perasaan trtnye2 pergi laa umah mum aku nie...rupe2nyer sis ksyangan aku nie ade org nak dtang merisik mlam nie...hehehhehe....mesti korng ingtkan aku kan???wakakakkaa....yup...lepas isyak nnti mum ckap sis aku nih ade org nak datng merisik...so...mum nak adek badek sume ade...aku lakk gnti n wakilkan abg diorang....so sepanjang persiapan keluarge sis aku punye future fiance aku n adek badek y laen bertungkus lumus myiapkan juadah tuk dhidangkan.....kite punye family masak simple jew,,mklumlaa hanye merisik jew...juadah nyer hanye mee goreng. .kek coklat....karipap....n puding....




                                                                          puding lapis....






                                                karipap....






                                            mee gorenggg...






ok...tuh juadah pade majlis merisik tadi....n my sis daa dapat satu bentuk cincin semase merisik tdi,,cz daa mmg ikut adat johor kalau merisik yang perempuan akan dapat sebentuk cincin...nnti tunang pun dapat....n akad nikah nnti pom dapat lau sebelah lelaki nak kasi...tpi lau bertunang tuh sememang nye dapat..untung jugak kan jadi calon isteri orng johor...hehehehe...cincin y my sis dpat tdi lebih kurng laa cmni:





bestkan???jadi xsabar lakk nak tunggu aku punye giliran..hehehehe...cerita tuk seharian bersama family my hubby ni xsempat lagi aku nk shre ngn my hubby cz daa 2hari dia xcolling aku....aku rindu!!!:(...pe2 pom lau die dengar cerita ni aku tau dia akn bhgia....n suke dengar cerita ni,,jadi rindu pulak...sesudah jew tetamu pulang sembang pulak pasal aku....aku n my hubby pun daa xlame daa...insyaallah...semua nyer kau serahkan kepda NYE..mne laa tahu mgkin ajal aku mnuggu esok,,so tuk family my hubby semoga kebhgiaan y kite cipta arini akan berkekalan hgge akhir hayat kita,,,tuk semua kalian amat2 bermkne dalam idup saya!!!cz ape y hubby sya syang sya akn jadi kesyngan saye juga...ni pic family hubby saye:




                                         ni adek badek...dri kiri ats:fared..chai...yana...my hubby..
                                         adek erin.n nana....






                               ni laa my kesyangan sis ni yang dirisik malam nie...




oklaa...sampai sini jew dulu cz saye daa ngtukkk...n badan daa penat...aty lak xmenentu nih...cz sye rindukan dia sngt2 daa2 bile sedang \mnaip cite pasal nie....mmg pernah n selalu g umah dia lau dia xde tpi lebih selesa kalau dia ada..yaallah percepatkan hari demi hari....n semoga kami kekal dsatukan olehMU..aminnn....miss u hubby...ONLY U ME LOVE 4 EVER....THANKS CZ LOVE ME....
MMMMUUUUAHHHHHHHH..NITEZ!!!:)                                                                                                     

No comments:

Post a Comment