EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Monday, March 28, 2011

kita jangan bertengkar lagi ye sayang...:)

assalamualaikum....
hari ni daa 28 mac 2011...ceptnye masa berlalu.....
daa smggu hubby x dpat hubngi aku...mgkin ssgt bz n letih kot...
xde hal laa..y penting aku tahu dia sihat2 n baik2 d sana..insyaallah...
mizz sagt kat dia..aku dr sini doakan kepulangan hubby aku ngn selamat...
mybe sabtu kot baru pulang xpun ahad....erm,phni bila hubby daa balik kami amat2 laa bz uruskan persiapn kami,n 80% dri persiapan tuk mase sekarang alhamdullilah daa siap aku uruskan..
walaupun aku uruskan sorg2 aku tetp hepy..cz tuk mjlis aku bnyak persiapan aku urus ngn idea n kesukaan aku sendri..xdela mgikut2 arhan sape2...pelamin cmne??tema warne ape??gubahan hantarn nak buat design ape..n doorgift nak bagi ape kan??tpi tuk mjlis aku semua nye aku sendri ay uruskn..hnye persiapan makann jer duruskan oleh my beloved mum..tu pun menu tuk majlis aku y bagithu..mum just mask jer..hehehe,.,aku buat simple jer...xnak besar2 cz hnye mjlis pertunangn je kan,,y penting buat aku dapt restu oleh kedua2 belah family..tu jer..:)...tpi dengan cuaca sekarg kan..aku jadi daa xbrape ade mood laa nk prepare...aku bmbg bila sampai mase nnti umah aku dlanda bnjir ooo bnjir...hehehe,,,erm,sekejap jer lagi aku akan sah jadi tunangan mohd najib omar..n 40% aku harus patuh ckap dia...hehehe..insyaallah..

aku harap phni..aku akn berubah mjadi y lebih baik untuk dia...n aku lebh matang dalam selesaikan ape2 y berlaku xmcm2 lepas2 aku lenting...huhuhu...hehe..n aku aku arap tiada pertengkaran lagi d antara kami,,,n aku harap hubngan kami kekal ke akhir hayat..amin...
aku bukan ape...hubby aku ni pediam kadg2 aku lak terlebih mesra dri dia..xoxoxo...aku kalau bab bercakap aku mmg peramah..hubby aku lak pediam..kdg2 aku xtahu dia sedang marah dlam keadaan diam dia tuh,,,hehehe,,,tpi sekarng xlagi...aku daa fham sikap2 hubby aku nih,,,ape y dia suka..ape y dia marah n ape y dia xizin aku buat,,,

erm,,phni aku jnji ngn diri aku sendri aku xnak daa buat dia marah2 kan aku lagi n kecewa ngn aku lagi...insyaallah...my hubby selalu jugak laa walk my blog nih...so kalu hubby aku bace nnti aku nak dia tahu betapa penting dia dalm dunia aku...syg,,,kita jgn bertgkar lgi yer??n kite same2 yer sayg cube selesaikan apa2 kemgkinan y berlaku dengan cara baik n sefahaman yer..awak terlalu penting buat saya...saya syg awk sgt2...awak laa semyuman saya,awk laa juga air mata saya...n awak juga kebhgiaan saya...saya mohon awak hargai syg n cinta saya,,,hehehe,,,jiwang x??khas to my hbby,,,aku xnak lagi dai syak ape2 bila tggl aku d dratan,,,y pasti aku bukan cewek gatal..aku p'cinta setia..hehehe...betoll laa..

k ols...ni saye conteng2 aku tuk hari ni...aku akan update lak bila kelapangn mse nnti,,,insyaallah....mmuuaaahhh my hubby..:)..

p/s::)..to:mohd najib omar,,,,

No comments:

Post a Comment