EiYnA RaIhaNah

EiYnA RaIhaNah

About Me

My photo
aku akn bhgia bile insan2 aku syg bahagia..)

Wednesday, December 22, 2010

entah pape2...

hye uols...lame bbenor aku x sgn in kan cini kan...cz bz sgt2...tmbh2 lak skunk aku duk layan game cityville kat fbook...punye laa asyik smpaikan bukak fbook hnye smte2 nk main game tuh jer...hehehehe...i de cite nk share....mlm semalam xsempat nak masuk mnaip kat sini...
mlm semlam aku out ngn mak sdare n bapak sdre ksyngan aku g mkn2...sempena xlame lagi kazen aku y gilosss tuh www.ajawahidblogspot.com balik ke TATI...hehehhee...tapi  y lanje nyer kazen aku tu laa...hahahhahaha.....kami kuo mkn ikan bakar....ayam bakar....tomyam campur....kailam ikan masin....telur dadar...kerang bakar n sotong mask halia...sedap wookk....terbaekkk punyer,,,,ape lagi org y blnja...kan2...aku xde pic nak share ngn korng....cume hanye ini buat santapan...hehehehehe...


                                     lebey kureng laa ni ikan bakar y aku makn...ikan siakap masak 2 rasa....



                                     ni pun lebey kurang laa ayam bakar y  kite org nkmati...ehehehe
                                           



                              n ni lak tomyam.....sedap bngat.....
  

ni jee y dapat aku share ngn korang,,,sedap bangt...to my luvuly kazen...len kali lanje r ag...kahkahkah..mdh2an kamooo dmurahkan rezeki...amin,,.,mmmuuaahhh...syg kamooo....
semoge hubungan persaudaraan kite kekal hingge akhir hayat walau ade dugaan y berlaku,,,,,



                                                            
                                                         
                

No comments:

Post a Comment